דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלקה ברזילאית מגיעה לישראל 

מאת    [ 28/12/2008 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 3502 פעמים ]

החלקה ברזילאית משתמשת בננו-טכנולוגיה חדישה שהופכת את המולקלות של חומר הקראטין למליוני ננו-מולקלות אשר מצליחות לחדור בקלות  ובמהירות לתוך השערה ולתקן את הסדקים שבתוך השערה. טיפול של החלקה ברזילאית כולל מס' שלבים שהם:  זהוי סוג השיער, רמת הסלסול של השיער והכנת תמיסה של חומרי ההחלקה שמתאימה בדיוק לסוג השיער של המטופלת. לאחר מכן מתבצע תהליך שבו הננו מולקלות של הקראטין חודרות אל תוך השערה ומצליחות לתקן את הסדקים והפגמים שבתוך השיער. התהליך נגמר ביישור השיער באמצעות מכשור טכנולוגי המיישר את השיער ומצפה את השיער בננו-קראטין. טיפול של החלקה ברזילאית שונה ממטופלת אחת לשניה והוא אורך בין שעתיים לארבע שעות, הכל תלוי כמובן בסוג השיער שיש למטופלת.

למידע נוסף בנושא פרסום זה הכנסו לאתר החלקת שיער - ארי שומר החלקה יפנית

החלקה ברזילאית זהו הטרנד התורן בתחום החלקות השיער של ימינו. החלקה ברזילאית מקורה בברזיל, החלקה ברזילאית היא טיפול שקיבל את אישור משרד הבריאות בישראל. החלקה ברזילאית משתמשת בננו- טכנולוגיה חדשה המסייעת לאנשים המעונינים להחליק את שיערם ויחד  עם זאת לשמור על בריאות השיער . החלקה ברזילאית היא טיפול שמתאים כמעט לכל סוגי השיער גם נשים שצובעות את שיערן או שיש להן שיער בעל גוון בהיר יכולות לעבור החלקה ברזילאית.  נשים רבות מעדיפות החלקה ברזילאית משום שזהו טיפול שמשתמש בחומרים טבעיים שאינם פוגעים בשיער.

החלקה ברזילאית אינה טיפול חד פעמי, מי שרוצה לשמור על שיער חלק לאורך זמן צריכה לבצע טיפול של החלקה ברזילאית אחת לכמה חודשים זאת משום שהננו-קראטין שמצפה את השיער נשטף ונעלם מהשיער במשך הזמן. החלקה ברזילאית שונה מהחלקה כימית רגילה בכך שהחלקה כימית רגילה אמנם מחליקה את השיער אך גורמת לו נזק בשל החומרים הכיימיים, ואילו החלקה ברזילאית לא רק שהיא מחליקה את השיער אלא היא גם משקמת את השיער והופכת אותו לשיער בריא ומטופח.

החלקה ברזילאית המשתמשת בטכנולוגיות חדשניות ובשיטות עבודה מתקדמות ולכן מומלץ לבצע אותה רק אצל מעצבי שיער שעברו הכשרה מקצועית בתחום של טיפולי החלקה ברזילאית ויש להם נסיון וידע מקצועי רב בביצוע טיפולי החלקה ברזילאית . שיער שעובר טיפול של החלקה ברזילאית הופך להיות שיער רך, חלק ונעים, אישה שעברה טיפול של החלקה ברזילאית לא תזדקק יותר למכשיר הפן  ששימש אותה כאשר היה לה שיער מתולתל , בנוסף לכך החלקה ברזילאית הופכת את תהליך סירוק השיער לתהליך קל ופשוט .
אז שתהיה לכן החלקה ברזילאית נעימה ומוצלחת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב